läxor läxor läxor

tjena mors. har haft en fantastiskt kul helg nere i Vetlanda med alla ni underbara :)<3

så är trött och slut och blev inte bättre av att ha ett danspass nyss haha. men man kan aldrig få för mycket dans :) så hade en rätt kul men ganska seg danslektion vilket passade idag.
har haft mysdag idag, inget smink, mjukisbyxor och håret var lite hur som helst men orkade inte bry mig för trött för det idag ;)

sitter och lyssnar på lugna favorit och ritar mönster, prov imorgon! inte pluggat någonting för har inte haft tid. men kan ett av tre mönster och det är det svåraste så det ska nog inte bli några problem :) det är rätt enkelt så jag ska klara det :)

fick G+ på matte provet, inte okej. men det är så det har blivit med matten och jag sörjer inte det för bättre det än inget som det egentligen skulle vara. hade iaf MVG kvalitet på en fråga så jag är nöjd ändå :)

nej nu ska jag ta och plugga vidare så jag klarar provet galant imorgon :)

/ Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0