imorgon åker vi!

jag ligger och myser i min säng med datorn i knät just nu, ätit banana split och kollat på gossip girl :) det gillas.



haft sämhällsprov idag vilket jag helt säkert kommer få g på inte bra.. usch för politik fattar ingenting. nu är det två prov avklarade och det är några prov och inlämningar innan höstlovet. vill bara ha allt klart nu...

jag ska iaf snart packa, städa och duscha och försöka antingen rita mönster som jag har prov i på tisdag eller så ska jag börja på en inlämning om medeltiden, får se vad jag hinner med för saker.

imorgon är jag ledig från skolan och det bär av till Vetlanda för ungdomsdans! :) kommer bli en massa skoj att träffa vännerna och dansa :) så måste fixa klart allting innan vi åker och kommer inte ha helgen på mig att plugga så..

ha det gött och ha en fantastisk helg :) /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0