god morgon

nu har jag internet på min dator! :) vaknade aldeles för tidigt idag och kunde inte somna om, idag när jag har sovmorgon med.. ska egentligen gå upp om tio minuter så jag tänkte jag kan skriva i bloggen - bara för att jag kan ;) skola idag till fyra som vanligt, med religion och matteprov.. så man kan ju hoppas att man skriver prov på mindre än tre timmar och får gå när man är färdig, behöver gå till tygaffären med så kanske blir det efter skolan, får dra med mig någon dit som kan hjälpa mig välja med :)

nu ska jag börja göra mig i ordning - välja kläder bl a har ingen aning om vad jag ska ha och mamma skrev att det var kallt ute :( menmen ska ta vara på den extra tiden jag fått ihop nu när jag är vaken för tidigt med NRJ så klart, knappen å Hakim!

Pusspuss, Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0