it's november...

hej hopp.

sitter och läser på lite läxa.. två prov i morgon, ett i matte som jag kände att det får duga det jag har pluggat nu och sen i religion som jag pluggar nu. I religionen har jag bara ett G-prov som handlar om judendomen och det var 9/21 frågor som jag inte kunde så blir plugga på dom nu, väldigt enkla saker mest begrepp så kan ju inte ta så lång tid kan man ju tycka så får hoppas på det.

hade dansuppvisning igår :) slänger in en dålig bild men man ser ju lite ändå :)



har varit sjuk hela helgen med feber - väldigt skönt att vara hemma från skolan i fredags dock väldigt välbehövligt, uppskattas :)

ska pluggish lite nu :)
ska försöka slänga in lite inlägg numera, har aldrig tagit tag i det bara men vill och tror jag skulle tycka det var skönt - så efter alla gånger jag försökt så ska jag ändå inte ge upp ,,

trevlig söndag kväll gott folk
pöss Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0