the time i spend without you

Hallå. haft en trevlig och lugn helg nu. Det känns konstigt, har inte hängt med att det redan varit helg. Ja i fredags skrev jag ju vad jag gjorde. i lördags fixade jag massa, åkte in till stan köpa mammas present och det börjar asregna och jag gjorde allt för att vara inne för att mitt hår inte skulle förstöras eftersom att jag hade lockat det. efter det tog jag tunnelbanan från höttorget till centralen haha, det regnade ju. hade massa tid på mig så gick och köpte en liter cola som jag satt och drack för att bli tillfälligt mätt och samtidigt inte vara törstig :) smarta jag haha. sen tog jag tunnelbana och buss hem till Elise som hade tjejmiddag :) vi började med att bara prata och ta det lugnt sen blev det mat och efter att ha pratat lite ytterligare så blev det tårta! :D sen efter att igen suttit och snackat massa skit kollade vi på film, city of angels, en underbar film och sen när några hade gått och det var jag, Michelle och Elise (såklart) kvar kollade vi på en till film, Mångalen, och den filmens var ganska dålig men ändå väldigt rolig haha. i båda filmerna var såklart Nicholas Cage med i :) haha vi var ju hemma hos Elise..

  

Sen efter att ha sett den oxå gick Michelle och eftersom att jag skulle sova där bestämde vi oss för att lägga oss eftersom att vi hade hållt på att somna, men när vi la oss började vi prata i minst en timme om jag vet inte vad innan i somnade.
Imorse gick vi upp, åt frukost, spelade jätteplockepin, drack milkshake och hade skoj innan jag fick skjuts till Sumpan för att ta tåget hem :) kom hem runt halv fyra tror jag. Så mycket mer än det har jag inte gjort idag. ska nog ta en snabbdusch och tvätta bort sminket och så innan jag tänkte lägga mig och kolla på Bridget Jones :)


Måste kommentera Lindas saker på en del grejer. Håller helt och hållet med dig om Spanien - Spanien med dig gumman <3 får hoppas ni hittar.. Lite svårt kanske :(
och det där med vampyrpojkvän, skulle oxå vilja ha en. Kommer vi iväg i år kan vi ju leta i Spanien haha. fast Vampyrer kan inte vara i solen å andra sidan - Vill vi att dom ska kunnas vistas i solen så kan dom ju såklart det haha.
LINDA ÄLSKAR DIG

ha det bra, tiden rinner ju bara iväg... mm, popcorn kanske..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0