jag sprang för att stå still

blev en tripp in till skolan imorse, har nog aldrig vart så otaggad på nåt
funderade starkt på att stanna hemma, ta tåget tillbaka eller åka nånannanstans
men kom dit & vi var lite duktiga. spontanredovisade med sandra.t
annars har jag inte gjort nåt bra alls, riktigt ful tråkig osv idag. orkar och vill ingenting
efter skolan hade vi "klassens dag" så vi va väl kanske 5 pers som åkte och åt mat
vem tackar nej till en gratis nachotallrik, hehe. gick i lite affärer efter de sen hem
lämnade in hela årets engelska+svenska inlämningar idag.
hade inte lyckats göra nån tydligen, så kämpat på hemma
nu har jag 1 matteprov, 1 redovisning och 2 inlämningar kvar som jag ska fixa tills imorn
bra att ha det gjort, för nästa vecka e jag typ ledig hela veckan. asbra
/linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0