upp stiger solen torkar bort allt regn

var på ålderdomshemmet idag, skönt ändå. komma in i lite rutiner igen. vädret och mitt humör går ihop ganska bra idag så jag klagar inte. precis tittat klart på min film från igår och ätit toast med sandra, sen tog mitt sockersug kontroll så det blev vispgrädde, mandelbeskvier och äppelbitar! vi hade inget godis hemma heh, men nu mår man ju lagom illa. aja nu ska jag andas dvs ta en treo o lyssna på mina fina låtar, och sen sätta mig med matteboken. blev inget igår men har en känsla av att det går bättre idag. sen ska jag packa över alla mina saker till min nya väska. väskan har alla dom där viktiga facken som jag verkligen behöver men aldrig använder, asbra. pusspuss/linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0