tvtisdag

Helloy. fortfarande sjuk men det mesta har börjat ha lagt sig. det var skola idag igen då efterlångledigt.. men helt okej skoldag, sydde klart min kjol och sorterade papper som behövdes göra och så :) och på grund av min röst behövde jag inte göra engelska nationella utan det blir på torsdag istället, så jag fick gå hem efter lunch :) blev lunch på subway sen tog jag tåget hem, kom hem runt två. Sen dess satt jag fast vid tv och kollade med bror på lite humorish program, länge sen jag kände att jag kunde sätta mig framför tv:n efter skolan i någon timme utan att ha ångest att jag inte gör någonting :) fast det kanske ändras när jag kommer upp på mitt rum sen hehe...

Men åh hörrni det är tisdag! jag älskar tisdags kvällar då jag alltid poppar popcorn, gör te och tänder ljus.. eller gjorde alltid var faktiskt ett tag sen nu :( men ska fixa det ikväll! brukar ha så varje tisdag och då mår man så bra av att ta det lugnt :) anledningen till detta är ju såklart:

* Ugly Betty
* Desperate Housewives
* Cougar Town
* Christine

Dosn't it sound wonderful? + allt det som jag skrev ovan att mysa till det där. :D



  
 
                                                            

Yepp, cola förekommer såklart ibland!
Är sugen på det nu, så stor chans att jag tar det oxå, om jag pallrar mig ner till centrum...

Just look at it - ni måste ju erkänna att det ser bra ut :)
Ha det bäst, Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0