one thought of you is all it takes to leave the rest of the world behind

tja. jag vet inte vad jag ska göra.. skolan ska jag iallafall inte till imorn, blir ålderdomshemmet eller ligga hemma o tycka synd om mig själv. inget lockar.. skulle egentligen bara kunna ligga hemma en till dag lixom, men haft sån panik hela kvällen (och AMANDA varför svarar du inte?!?!?!?) och jag är rädd att få sån panik om jag är hemma också. men vetefan om jag orkar med ålderdomshemmet? och när jag frågar folk så säger alla "gör som du vill" meeen jag vet inte va jag vill. jag vill typ dra till thailand, men blir desperate housewives så puss


Kommentarer
Postat av: amanda

förlåt att jag inte svarade :( men du kan ju mitt hemnummer! :D

2010-05-06 @ 14:05:30
Postat av: linda

japp de kan jag till o me utantill :) men de gick över, du vet 10 minuter sådär så e allt fixat o klart lixom

2010-05-07 @ 13:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0