Nobody put's baby (dvs jag) in the corner

tja!
Fan vad Linda skriver och inte jag.. har inte haft någon ork. har det egentligen inte nu heller men känner ändå för det. Är sjuk, ont i halsen och snorig, har ont i ögonen och känner mig allmänt trött. trött på livet är jag oxå. ingen längtar till första veckan på sommarlovet som jag. eller sommarlovet överhuvud taget. sommar med min älskling, dvs. Linda, vi har massa bra planer! eller massa och massa... hehe.

Var inne i stan med Linda idag :) hon köpte en kamera och jag köpte dirty dancing som jag såg på när jag kom hem, älskar den filmen. vi köpte oxå glass och satte oss i våran park och hade mysigt. skrattade åt en pappa som lekte som ett litet barn haha. kom på ganska bra saker om vad han höll på med. sen var det våran tur att leka barn och lekte med en jättekul någonting. typ en gunga man hängde i som värsta karusellen! Massa skoj :D

ska nog ta ut mina linser nu och lägga mig och läsa och sova om jag kan.. sugen på att göra alla dom grejerna.

Saknar dansen. men bara någon vecka till inte säker när det börjar. sen så. då blir jag på bättre humör hoppas jag!

MenMen, så länge jag har Linda så blir allt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0