it is what it is

godmorgon. vet inte vad jag gör vaken
väckarklockorna ska ringa nu men dom är anstängda. varit vaken ett bra tag nu
lite skumt med tanke på att jag sovit så dåligt hela veckan, kanske dags att ta igen några timmar kan man tycka men nej. men skönt att vara vaken och ha ett par timmar på sig. redan hunnit vara ute och traska på altanen, äta frukost, göra slarvarbete åt sandra och plugga datorkunskap. känner som vanligt att jag ger upp och provet får gå som det går.
ska ta en promenad till tåget vid 10.30 för ingen buss passar in. men det känns bra
ska väl börja fixa mig, frågan är bara vad man kan ha på sig? känner att jag vill ha nya sommarkläder, är så less på allt. och nu rusar tiden iväg så puss /linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0