helgen

ikväll ska jag ligga hemma. mysa med mamma, plugga. förra helgen var det valborg och jag känner att det blev lite för mycket, jag var sjuk redan innan valborg och efter det blev de inte direkt bättre. mår fortfarande dåligt och har sjukt mycket rester och inlämningar. ärligt talat så har jag knappt pluggat alls sen jag började 1an, jag har koncentrerat mig på allt annat än just skolan och jag ligger så mycket sämre till än jag brukade göra, än jag vet att jag kan och borde. men det är mitt fel, jag har bara inte orkat. men ska ta tag i lite rester ikväll och göra mig själv stolt. imorgon är det middag hos amanda som gäller, det behövs.

valborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0