Det är fredag - bara jag som tycker det känns som onsdag?

Tjoho. nyss varit ute på promenad med Linda :)

Idag har varit en sån där "bli av med allt"-dag känns det som. först svenskaredovisning, sen redovisa hur man räknat ut några tal på matten, lämna in materialkunskaps-pärmen, redovisa bilden, och gjorde mönsterkonstruktionsläxan på den lektionen eftersom att vi blev klara tidigt. japp, busy day. *STOLT* allt detta har jag även gjors komplett och bra :):)
Sen satte jag mig på tåget mot stan som mamma oxå var på och schoppade med henne. vi köpte studentpresenter till bror och syster :) sen köpte mamma en tröja och jag köpte jeansshorts, en kofta och en klänning :D saker jag letat efter jag vet inte hur länge, asbra. haha fick 15 % rabatt på koftan för att en liten maska hade gått upp typ eller vad man ska säga oxå asbra :D sen åt vi på mc:donalds sen åkte vi hem. när vi kom hem visade jag min lillebror allt jag hade köpt eftersom att han säger att allt är fint och jag ville ju visa för någon haha. han e så söt lillebror min :) villig att kolla på allt och tycka allt är fint. sen satt jag och myste med han en stund innan jag skrev att jag kunde möte min fina Linda. vi gungade mest och när vi var på väg hem hittade vi en ros! vi tog massa bilder och hade oss :) sen gick vi hem och en bil som jag inte ens hade reagerat på kom tutade och någon busvisslar ashögt samtidigt som jag hoppar till av att bli skrämd sådär haha. Men aja kul sånt med :) Linda - mötte du på den bilen? haha.



Älskade Marcus <3



Älskade Linda <3

PUSSÅKRAM AMANDA :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0