Alla stunder med dig Linda

Linda, när jag läser det där börjar jag nästan gråta vad härligt det låter. alla fina minnen med dig som man aldrig kan skratta klart åt! självklart är vi inte för gamla! vi får göra vad vi vill :D Vi får blanda med lite gamla goingar med nya! ;)

Haft en helt okej dag i skolan, fast hade ont i huvet mot slutet men det har gått över nu :) gjorde engelska nationella idag, gick bra :) engelska läraren snackade lite med mig ch Elise om våra betyg sen och hon sa massa bra saker om mig känns det som :) kändes bra att höra även om det inte räcker till högsta betyg p.g.a. grammatik skiten.. Men aja bra ändå :) tåget var såklart försenat för att jag stressade till tåget... menmen behövde ju inte vänta lika länge som jag skulle om det inte skulle varit försenat och jag inte skulle hunnit med tåget så, always look on the bright side right? :)

Ska försöka skriva faktablad om ull, rita minst fem skisser till bilden nu på balkongen :) skulle behövas så jag har det klart. sen kanske jag ska gå och låna bok :) om biblioteket har öppet? får se då hur det är.

Imorgon är det RixFM som gäller! :D

Puss på er, A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0