100519

Denna dagen började med att jag försov mig, hade ungefär tio minuter på mig att göra mig i ordning innan jag skule ta tåget - och det var ett halvtimme senare tåg en vad jag egentligen skulle ta. sen fick vi stå två minuter innan suman i tio minutet, så jag kom en halvtimme sent. då hade jag materialkunskap, sen vart det matte och sen lunch. skippade idrotten eftersom att jag är sjuk, så jag åkte hem med tio i ett tåget och kom hem halv två :) funderar på att sätta mig och kolla på film, men ska nog göra lite läxa först så man gör dom... tänkte iaf göra bilden annars kommer jag glömma den. minst tio skisser med "extrema" outfits. i can do it!´säger vi... Men ganska kul uppgift ändå :) kanske göra samtidigt som man ser film? hm.. får tänka på detta :) 

Pööösss Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0