dålig vecka!!

antar att jag har lov nu. orkar inte gå till skolan imorn, 4 lektioner och träffa alla i klassen jag inte sett på 6 veckor om inte mer. men jag orkar inte. kanske ångrar mig senare ikväll men tror inte de, aja. fan va skönt det ska bli att slippa folk, kanske låter helt sjukt men ska bli skönt att slippa fina märta ett tag, min handledare, vissa kompisar osv. längtar tills jag och amanda ska upp till hennes pappa i dalarna!! tänk att bara komma bort några dagar, bo i mjukiskläder och göra ingenting. fast lite kul ska vi oxå ha såklart hehe :) har redan börjat tänka på vad jag ska packa med mig. vad ska man ha för kläder amanda?! jag tänkte 1 mjukis, 1 vanlig o 1 partyoufit. ajaa har inget kul att skriva ärligt talat, är less och så har jag fått kritik idag så är lite arg också haha. + att jag sovit dåligt hela veckan och försovit mig. imorse hade jag 20 min på mig, värdelöst? puss


Kommentarer
Postat av: amanda

ja ungefär det du skrev :) mjukisar ett måste!! :D

2010-03-31 @ 21:16:50
Postat av: linda

självklart! :)

2010-03-31 @ 23:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0