lugn lördag

hejhej! jag kom hem för ett tag sen, eller ja jag tog 1 bussen och nu sitter jag här o skäms. tänker inte säga varför haha får sova nu så är det glömt imorn :) varit hos amanda på goriiillchill utan att överdriva.. de va trevligt. tryckt i mig kladdkaka chips popcorn osv, tröstätit lite som den tjockis man egentligen är. mysig kväll. fick för mig att inte sminka mig idag heller vilket man alltid lyckas ångra sen haha menmen vem bryr sig. ska chatta vidare me lite söta människor nu sen blire sängen, gonatt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

GORILLCHILL!! :D haha jaa alltid när man inte sminkar sig som alla killar ska komma x) fast.. det kanske betyder att man är som snyggast då? ;) haha

2010-03-29 @ 19:06:17
Postat av: linda

haha ja ellerhur o man pallar ju inte sminka sig ifall att fler kommer än man tänkt :p men alltid trevligt med lite killar ;) o ja vi e ju galet snygga både med och utan smink.. haha

2010-03-29 @ 19:35:29
Postat av: amanda

haha sant så sant!

2010-03-30 @ 16:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0