TiSdAg

Hejhej. Förlåt Linda, men försov mig faktiskt.. som vanligt nu för tiden och mamma blev lite irriterad.. hehe :p inte mitt fel. Jag håller på med läxor men tänkte att jag skulle skriva ett inlägg mitt i allt :) har gjort ett och ett halvt faktablad av två + att jag ska skriva om typ en extra fiber... låter det skoj? tycker inte jag iaf.. ska faktiskt försöka bli klar med det mesta idag :) ska vara en duktig flicka. så jag har det klart och ska kunna koncentrera mig på andra saker resten av veckan :) imorgon har jag sovmorgon för har ingen materialkunskap :) najsnajs. Nej nu när ni har hört om min intressanta tisdag så ska jag återvända till pluggandet..


PS. glöm inte

(* dating in the dark)



* Desperate housewives



* Cougar town



*Christine





Det är ju tv tisdag! :D
Massa pussar från mig, Amanda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0