skitdag

jag vaknade på helt fel sida, om jag ens somnade inatt? så jävla meningslöst att gå upp ur sängen när man vet hur dålig dag man kommer ha och vad som än händer så är dagen ändå förstörd. för egentligen har min dag vart ganska bra.. jättekul busschaufför, roliga sms/nyheter av sandra.t, lugn dag och jag har världens bästa handledare, fick gå hem tidigare o tog samma tåg som amanda och det var oxå kul. så man tycker ju att jag borde må bra nu? fast iofs dissa amanda mig på tåget imorse för lite sovmorgon(!!), fick reda på att en dött på ålderdomshemmet sen fick jag se honom. lite småläskigt. var helt gråtfärdig hela morgonen o sen skickar idioten dit mig själv hah, fast min handledare hann stoppa och följde med :) lite smånervös inför imorn när hon ska få läsa mina "tankar och reflektioner".. mina tankar e för mig o de enda man har helt privat, så ska jag sitta o öppna mig o dela med mig av allt jag tänkt/tyckt/känt under denhär tiden. aja.. puss /linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0