20.30

sitter här helt död.. med ett tagentbord som sviker för min lilla solstråle spillde cola över hela igår. mysigt, funderar på att hälla vatten över de så kanske de blir bra eller förstörs de då? nån smart får fan komma hit o fixa innan jag ger upp.. aja nu hade jag tänkt se på dating in the dark men lilla sandra.t ringde och störde. men alltid kul att prata me henne o höra skvaller så ska inte klaga :) men känns inte som att de är nån idé att börja titta nu direkt? får sitta här o uggla tills desperate housewives börjar. och så har jag tusen typ likadana frågor att svara på tills imorn då vi ska ha samtal och prata om mig. kul!
hehe sliten eller


Kommentarer
Postat av: Anonym

LINDA ÄR SÖTAST!!!!!!!

2010-03-30 @ 21:26:51
Postat av: linda

tack gabrieeel så snällt av dig att kommentera utan att jag tjatat en endaste gång hehe

2010-03-30 @ 21:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0