100331

hade bara matte i skolan idag då vi gick igenom provet :) efter skolan gick jag till ica köpte ett kilo godis *tjockis* för 30 spänn :D och en chai latte :)



sen gick jag och väntade på tåget, tog det hem och satte mig här och lyssna på musik och så :) ska nu göra läxa.. dom måste vara klara till imorgon så det är bara sätta igång.. :)

EN DAG KVAR! :D
och imorgon är Mars slut hörrni! herregud vad tiden går fort!


hade min finjacka idag :) börjar bli tillräckligt varmt ute för att ha den :)

 dålig bild, jag vet men roligt att ha någon bild iaf.. :)


Puss Amanda :)


Kommentarer
Postat av: linda

fan va orättvist du får ett kilo godis för 30 spänn medans jag får betala 69?!? eller ok pappa fick betala men ändå, jag handlade oxå på ica? känner mig liite lurad

2010-04-05 @ 00:46:09
Postat av: Anonym

haha linda du måste va som din bästis amanda och handla smart!

2010-04-05 @ 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0