When you start to miss me, just remember, I didn't walk away, you let me go

Igår hade jag modevisning! var väl sådär, vi klarade det iaf (y) haha, bjuder på dessa två bilder :) och kläderna är det vi modeettor har sytt i ett projekt som heter "Remake"





efter det åkte jag och Peggy in och åt på McDonalds haha, vi tyckte vi förtjänade att vara rjocka efter att ha gått modevisning :)

idag städade vi på designlektionen och hade en del betygsnack i lite olika ämnen. va ganska bra betyg (y)
Sen kom Linda och åt lunch på max med mig och Elise :) utanför skolan delade dom ut glass oxå som vi såklart tog! :D massa mums, jag åt bröllopsstruten :) Sen vart det skriva noell på svenskan som vi ska skriva klart imorgon, funderar på att fuska lite och skriva lite hemma haha.. :) min novell kommer bli helt sjuk haha.. vet att även om jag får g på det här får jag vg i slutbetyg :) bra det iaf.

imorgon ska vi till slottet och kolla på bröllopsklänningar. får se om det blir kul eller inte, efter bjuder skolan på glass :) sen är det sommarlov! yeah härligt!

bokade eclipse biljetter idag! bästa platserna har vi :) måste hämta ut dom imorgon, tur att jag redan är i stan då då, så jag slipper åka dit haha lata jag :)

Ni ska få höra en låt här som är min drog lite för tillfället ;



Don't Let It Go To Your Head med Jordin Sparks :)
känns som att det är jag som har skrivit den

Puss, Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0