what a life you have sometimes..

Som Linda nyss skrivit, eller nyss? vet inte när hon skrev men ni fattar, så håller jag med henne, sitter här och har ingen aning om vad man ska göra.. helt tokigt rastlös och för lat för att göra nånting.. får se vad jag hittar på kanske ska se på film men har lust att göra något jätteskoj men vad skulle det vara? aja får se vad man gör, snart midsommar, då blir det skoj! :D så man får väl göra det bästa av allt antar jag.

Syster var hemm hos oss när jag kom hem :):) man ser henne för sällan känns det som... sen dissa hon oss för att vara med Lindas syster, så det kan vara.

SJUUUUUUKT TAGGAD LINDA!!! KOMMER BLI SÅ JÄVLA BRA!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0