vm i att hålla färgen

att man alltid förstår vad man vill när det är försent
och då kommer man med desperata dumma försök
och att jag ska hamna i konstiga situationer där man inte har nån aning om vad man ska göra, eller hur man ska bete sig. vad är rätt, vad är fel? vart går gränsen?
att försöka ta hänsyn till alla och göra det som förväntas
jag vet ju ändå aldrig vad jag själv vill förens långt efter.
aja, idag har jag vart på kungabröllop. lite meningslöst sådär
efter det blev det hem till moster en snabbis sen ut på nån rockbar och käka middag
sen fick jag som är så liten åka hem. och nu är man ensam hemma ja
väntar på att mamma ska komma hem så ska jag väl sova. spännande japp
/linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0