Yes we're gonna fall in love and it feels soo right

godmorgon världen. kom på att jag kan lyssna på spotify nu :):) är hemma hos pappa, är ensam hemma men tror resten kommer snart. typ nu faktiskt hehe. satt nyss och hade panik över vad jag skulle göra, men kom på att jag har massa saker jag kan göra än att sitta vid fb och bara glo. så jag gjorde mig i ordning för att hoppa in i duschen men kom på att det är bättra att duscha imorgon. haha. så jag gjorde mig i ordning istället, klädde på mig tog i linserna och så :) och allt känns bättre när linserna kommer i! vad jag ska göra är att plocka ihop kjolar och packa om lite. tänkte sy med, vill ha klart min klänning skulle kännas så bra hehe. och skyndar jag mig kanske jag hinner börja på min kjol.. :) kommer ju absolut inte hinna klart med den men man kan ju börja :)

Kom på att jag inte har så mycket att berätta om helgen.. åt middag med några innan vi gick hem till en annan och vi va där och hade skoj, sjöng karaoke och sådär :) i Lördags var jag och dansade på nalen, först var det fyra timmars workshop med en timmes paus i mitten då jag proppade i mig en bigmac (y) haha, sen åkte man hem, sen tillbaka och dansade till typ ett innan man åkte hem och somnade direkt på tåget :) i Söndags blev det skräckfilm med några :) ingen var direkt läskig, när lammen tystnar och the grudge, men ändå :) hade aldrig sett när lammen tystnar.

I måndags var jag ute med Linda först och sen hade jag Disnetmaraton med Elise och Peggy, asså shit vad kul vi hade haha, jag och Peggy blev lite övertrötta på slutet asså haha. asså vi sa så många sköna kommentarer så jag var tvungen att skriva ner lite x) kan dela med mig lite, chans att ni inte förstår men ändå haha. okej vi sitter och kollar på skönheten och odjuret och vi börjar prata om det här när gaston lyfter bänken med dom tre tjejerna ;

Peggy: Tänk ändå vad jobbigt att ha en tung kille

Elise: Varför då? man behöver väl ändå inte bära sin kille?

*Jag och Peggy utbyter blickar*

Peggy: Amanda du fattar va?

Jag: ja

*awekvard silence*

Elise: Jaha!

*hahahahhahahahaha* :D:D

Ja tillexempel det här, haha. vi såg på, Lejonkungen, Anastasia (även om det inte är en disney), lilla sjöjungfrun, skönheten och odjuret, oliver och gänget :) tror inte det var någon mer. sen somnade vi runt fem eller något :)

 

också har vi tisdag :) började med att vi vaknade (såklart...) och Peggy och Elise gjorde sig i ordning och åkte med ett tåget tror jag. gick och åt frukost, städade rummet, gjorde mig i ordning och packade. tjugo i fem började vi åka mot dansen, kom fram tjugo i sex och alla satt vid kulturama och pratade så vi satte oss med dom och pratade om i lördags. Sen gick vi in och började dansa, danserna för kvällen blev Samba, chacha, tango och Jive :) vi fick lära oss ett coolt steg på tango :D och jag fick äntligen lära mig kickarna på jiven :) och ni förstår inte hur Tobias var på mig på min hållning den här lektionen. haha, asså herregud. först kommer han och ser till att jag står helt rak, sen ställer han sig bakom mig och håller upp ryggen och höften med ena handen så jag inte ska säcka ihop och vad gör han med andra handen? jo han tar den runt halsen, så att han håller upp mitt huvud så jag ska kolla upp.. kul att ens danslärare försöker stypa en haha. inte lätt att dansa när han står så bakom haha.. ja det var en liten del av allt haha :) men det blev mycket roligare faktiskt, tangon och inte bara tangon blir roligare och roligare. blev ganska övertygad i tisdags om att jag ska fortsätta, inte bara att dansa, för vad Tobias sa sen med :) så blir väl att iaf testa en termin till :) kommer inte må lika bra annars känner jag, skulle vara en enorm saknad.

Nej nu orkar jag inte skriva mer, eller vet inte om jag har något mer att skriva ens haha. ska sätta igång med lite saker :)
Pusshej, Amanda :)<3



Jag, Papi, Bror :)



Inte bästa bilden, men minnet. kommer sakna dig gumman, bara några dagar.. snart ses vi igen. ska börja det som ett mantra eller nåt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0