Nästa vecka drar jag till alperna i bikini (y)

Idag har jag varit duktig.. eller ja ganska iaf.

Detta har jag gjort idag:

* Städat min del av toan
* Gjort designen
* Gjort det mesta av svenskan, skulle kunna skicka in den egentligen
* Duschat
* Träffat Linda och köpt present
* Vart i skolan (Hade bara desing :))
* Kollat på Dirty Dancing
*
Hämtat Marcus
* Diverse andra saker

Ja, ganska bra asså :)

Gjorde en grej på facebook Som hette "Vad händer nästa vecka?" och svaret blev "Du får en snilleblixt och får för dig att du ska åka till alperna i bikini" hahaha rätt skoj, låter som en bra snilleblixt, hänger du på Linda? någon annan? haha låter skitbra (y)

Imorgon tar Kim studenten! herreguuuuud!!!! vart tar all tid väägen?! han är väl inte så stor? shit. jo han är nog det. Så imorgon blir det kolla på de :) blir nog bra, sista gymnasiedagen, grymt Kim (y)

PussåKram Amanda :)

Kommentarer
Postat av: linda

hihi kim är faktist bara 2 år större än mig

2010-06-03 @ 23:04:41
Postat av: Anonym

får man hänga med? :D jag vill också till alperna i bikini :( / gabbe xd

2010-06-04 @ 21:53:35
Postat av: linda

haha självklart.. bara o komma :D

2010-06-05 @ 16:52:05
Postat av: amanda

Linda; undrar faktiskt hur du blivit så stor så snabb oxå :D

Gabbe; Håller med, bara komma! :D

2010-06-05 @ 16:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0