linda

det är så sjukt.. tänk att alla tar studenten imorn. jag borde sova nu men sitter och tänker på allt, att jag faktist går ut 1an imorgon. 1 helt år i gymnasiet, hur galet fort har inte de gått? varför har jag inte varit i skolan mer, jag kommer ju ångra mig. jag kommer ju vilja ha tillbaka all den tiden. men det som är sjukast är ju att sandra tar studenten.. i mitt huvud går vi fortfarande i samma skola, på samma enhet. går och köper pizza 2-3 gånger i veckan på lunchen. jag 14, hon 16. och imorn så står hon där i studentmössan och sin vita klänning, sista gången i skolan. nu är det över. och jag kommer inte behöva hjälpa henne med skolarbete längre, kommer aldrig behöva dampringa efter skolan för att vi ska gå hem tillsammans. kommer aldrig mer ha sovmorgon tillsammans. behöver inte gå till hennes skola och vänta på henne.
jag kommer sakna det. det kommer bli så ensamt på ett sätt. så mycket nytt att vänja sig vid, vad händer nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0