KARLSTAD

Hej hopp! :D sitter i Karlstad hemma hos Leif och Erica och ska snart göra mig i ordning för sängen och smyga in och lägga mig brevid Ellinor :)

imorgon, eller ja idag, drar convention igång! :D awesome, kommer bli en maaaassa dans :D börjar tolv imorgon och håller på till elva tolv någonting sen :) och så är det hela helgen, tror jag åker hem på söndag men vet inte riktigt än.. vill men vill inte, men tror jag helst åker hem på söndag eller nåt...

Jaja orkar inte sitta här och skriva, skulle bara dela med mig lite av vad jag ska göra, kommer inte ha internet under helgen tror jag så kommer inte skriva eller så vad jag vet, och kommer ändå antagligen inte ha tid :) ni får helt enkelt klara er utan att veta vad jag gör varje dag under helgen hehe :)

Nej nu måste jag gå på toa,  så ska göra mig iordning för sängen, orkar inte ha linserna i längre heller..

Ha en grym helg!
Puss gonatt,, A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0