Fy Fan Vad Han Är BRAAA!! :)

För Kim har tagit studenten för Kim har tagit studenten för kim har tagit studeeeenten fyfan vad han e braa! :D

Grattis finaste bror. kanske slänger in lite bilder sen :)

Igår vart lyckat med först Kims utspring, mottagningen med en del skratt. Vi åt, presentöppning och karaoke hehe :) sen när släkten gått var det familjen + Sebbe kvar. Vi fortsatte sjunga lite sen blev det poker, jag vann inte hehe :( Men det gör inget för Sebbe betala min satsning haha! Sen kom Linda och Sandra hit. Sebbe börja snacka massa skit, kom aldrig fram vad han egentligen ville haha. sen gick vi ut, satt vid en brasa, gick och nattbada och drog hem till Linda :)

Vaknade tidigt imorse, men lyckades somna om ett tag till, Vi såg film och åt frukost. sen gick vi ut och sen gick jag hem. Födelsedagsbarnet Sandra kom förbi och lämna lite som jag skulle ha. GRATTIS :) får se om det händer något ikväll, inte så stor lust för tillfället men det kanske kommet, och Sandra vill ha med oss, hon fyller ju år :)

nu ska jag gå, har inte så mycket mer att skriva.. ska duscha och så, kanske se film eller något.

ha det gött! :)
Puss, Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0