jeg elsker kun dig

halloy, länge sen man skrev nu ;o

men tänkte slänga in ett inlägg nu medans jag inte har något att göra... :)
sitter fortfarande i typ pyjamas kläder asmysigt :D herregud vad mycket man inte skrivit egentligen har ändå gjort en del på sommarlovet men det är massasmå saker så känns inte som man gjort så mycket.
jag gjorde nyss något konstigt fotbad vi har hemma ;o man ska ha i fötterna (dah) och då renar det typ kroppen :O färgen i vattnet ändrar sig efter hur kroppen är typ asläskigt.. mitt vatten blev typ rödbrunt vilket betyder att jag typ har mycket koppar i kroppen... ja läskigt fotbad :p haha.

kanske skriver nytt inlägg snart ska äta tårta nu :D




njut av underbara Sebastian Seebach så länge :D(L)




Puss Amanda :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0