så vad säger du?

idag gjorde jag ungefär ingenting av vad jag sa jag skulle göra (: haha. mitt rum är inprincip lika stökigt som innan, plockat undan disken är vad jag har gjort. inte pluggat något och jag har kommit på att jag har matteprov på en sak vi har haft en genomgång på en lektion av en massa.. och vi har heller inte fått veta vilka sidor vi har? hur lyckat är det här - jäätteenkelt att plugga till det -.- men får ta tag i det imorgon och hoppas på att man fattar något eftersom att man tydligen måste lära sig allt själv och att man klarar av provet när man ligger bra till i matten.. vill inte direkt sänka mig. men snart är matten slut! :D och kommer då sluta tjugo i tolv varje måndag! det kommer vara sjuuuuukt uppskattat.

så jaa vad har jag gjort idag? jag har sovit. till halv två :) vaknade halv tio eller var det var först men kände att nej nu kan jag inte gå upp och lyckades somna om - fantastiskt skönt och välbehövligt :) sen har jag färgat håret. brunt! :):) vi köpte först en färg och det blev typ grått? så vi köpte en till färg och färgade det igen och vips så blev det brunt :) väldigt mörkt, hade tänkt mig en ljusare men i can't say i don't like it :) sen såg jag på det mysigaste programmet så mycket bättre :) och det blev sex and the city med mamma efter det :) och nu sitter jag här i min säng och lyssnar på avantasia och petter. vilken blandning.. haha. funderar över om jag ska se på film eller sova direkt. är inte direkt sova trött så slår nog på en film. grät mig igenom Dear John igår, hittade verkligen allt sorgligt i det som säkert inte alla uppfattar, en fantastiskt bra film även fast den är rätt tråkig och händelselös egentligen.. haha jag är ju bra konstig. får se om jag hittar någon film att se på nu. har saknat mitt filmtittande så det ska komma igång igen :):):):):):)

nu ska jag dra mig!
sweet dreams!



haha, iaf något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0