slow slow quick quick slow

Hallå hörrni.
Imorse vaknade jag till väckarklockan som ringde klockan elva, men va rätt pigg ändå så bara bra att börja gå upp tidigt :) imorgon ska jag upp runt halv åtta eller nåt för att lämna lillebror på skolan :O inte okej, kommer komma hem å däcka det första jag gör efter det haha. ska samtidigt som jag är jättetrött lyckas väcka Marcus oxå haha. men det funkar väl kan man ju hoppas.
och jag är sjuk! vaknade och hade nästan ingen röst men den är tillbaka fast hes. haft ont i halsen hela veckan men det har väl gått över nu, vilket är skööönt, asjobbigt att ha ont i halsen ju.. så nu nyser å hostar jag stup i kvarten och näsan rinner å allt. jättemysigt verkligen :).. så jag knarkar te jag! :)

såg en film igår länge sen jag såg den, men den är underbar rekomenderar den till er :)

Take The Lead  med Antonio Banderas :)


som ni ser handlar den om dans :) underbar, se den!

och jag har suttit och gjort om bloggen lite! :D vart rätt bra ändå tycker jag. vad säger ni? inte direkt proffsig men den duger ;)

inga planerar för idag.. vara med bror som snart försvinner :'(
städa rummet, vara sjuk och så..

Puss, Amanda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0