100820

Godmorgon..
jag är uppe, inte så slut som jag trodde jag skulle vara. ska försöka att inte somna om igen, bara bra att vara uppe nu.
Lämnade nyss Marcus på skolan, vi har haft lite skoj här hemma innan, han fick mig att vakna till lite :) han var inte lika trött som jag trodde han skulle va heller och han lyssnade faktiskt på mig typ hela tiden haha. blev alltid som jag sa iaf haha. han är en riktig bus han :) han går å tar på sig ytterkläderna och säger att han är klar, så går man å kolllar så har han Olas skor, mammas jacka som sitter fast med luvan på huvet å en keps över det.. hahaha, min underbara grabb det :D



men nu är jag ensam hemma, mamma på jobbet å Ola och Kim i bilen påväg ner till Kalmar.. :(

men jag ska nog ta ett glas saft, jättesugen på saft..., och en macka och sätta mig och spela arthur och minimojerna tror jag, fortsätta från igår :) tills våra bästa år eller något efter det ska jag försöka göra lite nytta..

//Amanda

sydde det här igår, docksängkläder till mammas jobb :) madrass, täcke å kudde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0