vet ni? jag älskar att dansa

Idag har jag varit och dansat och bara för att man planerade in tiden för att ta ersättningsbuss så går ju självklart tågen, men jaja. det var näst sista gången idag på dansen :( men en kvar! och man kunde "utöka" sin kurs så det anmälde vi oss till :D då kändes det bättre :) dansan var ju självklart lika rolig som vanligt och dagens danser blev vals, tango, samba och jive! :D efter dansen pratade vi med Helena om lite kursgrejer och när vi kom ut stod Tobias där och vi prata med han lite sen fortsatte vi till tvärbanan. åkte in till stan och åt nya Magnum Gold, den var god men hade tyvärr typ kaffesmak som jag inte tycker om, så nej inte favoriten direkt. sen åkte vi hem och åt lite och mamma satt och beställde kläder så jag sa vad jag ville ha och hon beställde det sen tänkte jag och mamma sjunga karaoke men det fick vi inte igång så klart... så nu sitter jag här.. :)

imorgon blir det "jobbet" och får sluta tidigare för att kunna dansa, så tack Niklas får man väl säga :) goa chefen man har.

hoppas ni har det bra allihop!
Puss Amanda


Kommentarer
Postat av: linda

tobias ojojoj :D

2010-04-18 @ 20:19:44
Postat av: amanda

i know :D

2010-04-19 @ 20:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0