stackars mig?

hej, lite dålig uppdatering? haft bättre för mig. hehe nej de har jag inte men har inget vettigt att skriva om och har typ legat död i soffan halva lovet. aja idag har jag och sandra solat, och jag skäms. herregud, jag kan nog aldrig visa mig där igen. först är vi lite kaxiga o ba "jamen gud klart vi vet hur man gör på dehär stället, vi har vart här förut?!??!" till han i kassan. ok säger han och ger oss varsin "krona". jag är så sjukt virrig så ja, jag råkade komma åt stopp-knappen. pinsamt redan där att springa ut och be om en ny "krona", men jag fick en och får för mig att byta solarium för att jag hade sån otur i förra. då står jag sen där i de nya och skriker på sandra som ligger i de brevid för jag hade glömt bort vilken knapp som var vilken, och då kommer den från kassan där jag står halvnaken och ska hjälpa mig. men tydligen så var det solariumet trasigt, så jag blir tvungen att be om ytterligare 1 "krona". så får jag hjälp med att göra rent solariumet, stoppa i "kronan" och hjälp med vilken knapp jag ska trycka på, medans jag står där halvnaken och skäms..
efter det lilla roliga så blev det lunch med sandra och natta, sen gick vi i lite affärer och va ute en stund. och jag som trodde jag skämt ut mig tillräckligt idag men nepp, enda sen vi kom hem så har mamma ringt en gång i minuten för att dom ska träna och har vi lök hit o dit, så när det ringer för 20de gången säger jag bara: aa?!
han: ja hej på dig aa! jag kommer ifrån blablabla har du krister hemma?
jag: ehhehehehee nej han jobbar

hahaha tänker inte svara i telefonen mer idag, tänker inte gå utanför dörren heller. vill egentligen bara krypa ner under täcket och tycka synd om mig själv igen men finns lite plugg som väntar. den som spar han har.. puss /linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0