hejdu det var ju ett tag sen, 600 dagar men vem räknar precis

det är galet hur bra jag mår idag jämfört med igår. typ less på livet men aja solen lyser o vem blir inte glad då lixom. folk sa att det var lika fint igår men jag låg typ död i soffan hela dan haha, jaja idag skippa vi bussen. jag gick till centrum vänta på sandra sen promenerade vi hem. yes, träningsnarkomanerna nr1. när vi kom hit så chilla vi på altan me lite cola, man e ju tvungen att vara ute lixom men vi gav upp efter ett tag, fixa vitlöksbröd o slängde oss i soffan där man hör hemma. älskar att jag inte går i skolan. bara mysa me alla gamla några timmar, typ hjälpa till här o där o få höra hur vacker och duktig man är när man egentligen inte förtjänar det, japp helt okej. men börjar skolan igen på torsdag, ångest. varje torsdag och fredag. hur ska detta gå..

fräsch är man idag oxå.. inte sovit i min säng sen i tisdags så vi ska återförenas ikväll. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0