Sista natten i Göteborg :(


Inte världens vackraste bild kanske, men här är en bild på mig och Sonja i Örebro :)

Hoppas ni har det bra, det har iaf jag :D har blivit dålig upptadering eftersom att jag inte har haft tid för det. tänkte att eftersom att jag åker hem imorgon med tåget så kanske jag skriver ett inlägg på tåget att infoga sen så att ni får veta mitt lov :) har ju ändå inget bättre för mig på tåget.

Jag är ju i Göteborg, det har jag väl skrivit? (iaf i rubriken nu annars med) sitter hemma hos Sonja och vi har flyttat över lite grejer mellan våra datorer. är typ klara med det nu. kanske ska sätta på en film att somna till, Patrik 1,5 kanske? vi får se :) kanske ni oxå får veta sen , mihiii.


Så här vackra är vi, tänkte att vi kunde bjuda på någon bild. blev jätteljust :O haha.

Nu ska vi söva, upp tidigt imorgon.
PUSSS AMANDA (och Sonja :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0