Måndag, lovet är slut

Godmorgon! snart dags att dra mig till tåget och åka till praktiken! har egentligen lust att bara ligga hemma och glo på film.. menmen man kan inte alltid få som man vill. mina ögon (linser) svider så in i helvete asjobbigt, hoppas det går över när jag kommer ut. annars får jag ta ut dom innan jag börjar jobba. skönt att det inte är skola iaf, får hoppas det här blir bättre. och hoppas Elise kommer tidigare med för kommer ha lite tid att döda när jag kommer fram.

dans ikväll :) om jag får sluta tidigare.. har en deal som jag ska lägga fram, den borde gå igenom :)
men jaja nu ska jag gå så jag inte missar tåget! :) puss hej Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0