och du vet att jag älskar dig amanda

sitter här och myser med mig själv. precis duschat och nu dricker jag te och äter godis :)
livet känns rätt bra just nu om jag ska vara ärlig, dagen har vart bra. helt okej trevligt i skolan, slapp biptest hihi yees.. blev lite kramar sen vidare mot centrum för lite fixeri, sen hann vi med typ 4 tåget. men tåget ville bara gå till kungsängen så vi köpte sommarens första glass, mm mysigt :) sen blev de att tränga sig förbi 500 pers som väntade på ersättningsbuss (förlåt) för de va ganska bråttom. eller ja jag har väl aldrig bråttom men ni fattar grejen. nu ska jag snart krypa ner i sängen, imorn har jag o mamma liten sovmorgon sen blir det på utvecklingssamtal. gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0