lördagendentolfteapril

Tjatja :)

Har inte skrivit så mycket men tänkte sammanfatta veckan lite nu. min vecka har varit väldigt bra faktiskt hoppas eran har vart det med :) har haft praktik på scorett där man hittar typ den bästa personalen :) trivs och man har en del skoj där måste jag säga. visst det är ju jobb så självklart är det väl inte alltid man har så kul man önskar sig att det skulle vara hehe. och alla dessa fina skor.. man vill ju sno hem allihop! en dag i veckan skulle vi riva sönder skor som var reklamerade :O tänk er känslan att skära sönder dyra märkesskor som det knappt är något fel på som du heller inte får ta! nej det var inte det bästa, fast att när dom fula skorna kom hade man ganska kul att göra det haha :)

Igår mötte jag Linda, när var det? halv tio ungefär :) efter det gick vi till ica för att köpa tändvätska och plastmuggar men självklart kommer vi på att klockan är tio när vi kommer fram och då är det ju stängt.. så vi rörde oss upp till futurum där Sandra m.fl. satt och grillade - eller eldade kanske är ett bättre ord? till en början var det ganska segt men lite senare blev det roligare :) vi tog bussen hem och det var riktigt skönt att komma hem där det var ännu varmare än vid brasan och där det fanns en toa haha.. :) så kvällen blev väldigt lyckad och det blev en hel del skratt :D

Idag fyller min fina Sonja år, Grattis! :D får ta och ringa hem till henne snart eftersom hon inte har någon mobil.

Idag blir det typ bara ta det lugnt, har lust för det :) får flygande jacob till middag som jag önskade mig massa mums :)
Och imorgon är det dans igen! den har haft uppehåll i tre veckor imorgon :o + att det är näst sista gången :( och såg även att tågen inte stannar i Årstaberg så man får byta och hålla på lite extra, men jaja värt det :)

nu sja jag och spela typ poker, ha det bra!
Puss Amanda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0