för på mitt golv bland skärvor och glas, finns en bit av ditt hjärta kvar

fredagskväll och jag sitter och filurar för mig själv. jätteskönt om jag ska vara ärlig, andas lite. fast däremot hoppas jag på nåt riktigt kul imorn för annars känns de ju lite meningslöst.
idag har jag shoppat med min syrra, inte direkt nödvändigt men har inte så mycket för mig. det var jag typ värd också, åkte in till skolan vid 7 imorse även fast typ ingen annan skulle dit. fast sen kom sandra.t heh och vi gjorde våra matteprov, sen hoppa vi samhällen och köpte mjukglass istället. mysigt, så satte vi oss på tåget hem o i bålsta ringer sandra min syrra o vill shoppa haha. raka vägen tillbaka!



Kommentarer
Postat av: nathalie

hej hej ! :) allt bra ?<3

2010-04-25 @ 12:36:37
URL: http://naattisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0